Galerija:

Multitronic V30 MB 722.7 DSG 02E MB 722.8 DSG 02E Multitronic 01J 722.8 DSG 02E DSG DQ250

Blokas atidaromas ir išplaunamas. Naudojant specialų tirpiklį, nutirpdomas apsauginis silikono sluoksnis, nutrūkę laidai prilituojami ultragarsu, nenaudojant agresyvių rūgščių ar fliusų. Blokas patikrinamas. Užliejamas naujas apsauginis silikono sluoksnis, dangtelis užklijuojamas specialia derva. Blokas dar kartą patikrinamas.

Multitronic 01J Multitronic 01J Multitronic 01J Multitronic 01J Multitronic 01J Multitronic 01J

Dažnai tenka remontuoti valdymo blokus, kuriuos klientai bandė remontuoti patys, arba šį darbą patikėjo "liaudies meistrams", neturintiems reikalingos įrangos ar įgūdžių. To pasekoje remonto kaina buna didesnė, nes reikia pilnai pašalinti silikono, epoksidinės dervos ar kitokių klijų likučius, su kuriais būna užklijuotas dangtelis. Toks dangtelis jau netinkamas panaudoti dar kartą, nes neįmanoma hermetiškai užklijuoti valdymo bloko. Tenka frezuoti naują dangtelį. Dažnai užklijavus dangtelį su paprastais silikonais, silikonas po truputį tirpsta ir užkemša hidraulikos kanalus ar vožtuvus. Pasitaikė atvėjų, kuomet jau remontuoti banbandytą bloką suremontuoti būna neįmanoma, kadangi bandant įprastais metodais prilituoti nutrūkusį aliuminį laidą, nudeginami vos keliasdešimties mikronų storio auksiniai laidai, jungiantys bekorpusinių elementų išvadus ir pagrindinę plokštę arba šie laidai yra nutraukiami vos prie jų prisilietus.

fail fail fai fail fail fail